Niebezpieczny holopokład
Niebezpieczny holopokład przeniesie żądnych wyzwań śmiałków do nigdy wcześniej niewidzianych miejsc w South Park, gdzie stoczą walki zaplanowane przez Tupperware'a. Dostęp do Niebezpiecznego holopokładu uzyskasz w bazie Kumpli Wolności, posługując się terminalem Niebezpiecznego pokładu, z którego zostaniesz przeniesiony wraz z drużyną superbohaterów do holograficznych bitew. Starcia o rosnącym poziomie trudności z różnymi przeciwnikami znanymi z gry okażą się prawdziwą próbą siły i charakteru dla każdego superbohatera. Czekają przedmioty i stroje do zdobycia, które będzie można wykorzystać podczas ponownego przejścia gry.
Niebezpieczny holopopkład jest częścią przepustki sezonowej South Park: The Fractured but Whole. Pobierz teraz, aby uzyskać dostęp do całej dotychczasowej i przyszłej zawartości gry.