From Dusk Till Casa Bonita
Siostra Mysteriona ma kłopoty. Jest zauroczona dzieciakami udającymi wampiry, a one grożą, że przemienią ją na swoje podobieństwo. Zgraja wampirów zadomowiła się w Casa Bonita, ulubionej restauracji Cartmana.
ZUPEŁNIE NOWA HISTORIA – eksploruj nowe obszary i walcz z nowymi wrogami w kolejnej przygodzie stworzonej przez Treya Parkera i Matta Stone'a.
NOWY CZŁONEK ZESPOŁU – kto lepiej sprawdzi się walce z wampirami niż got? Zwerbuj Henriettę Biggle i wykorzystaj jej okultystyczne moce.