From Dusk Till Casa Bonita
Mysterion'un kız kardeşinin başı dertte. Vamp Kids ile takılıyor ve onu kendilerinden birine dönüştürmekle tehdit ediyorlar. Vampir sürüsü, Cartman'ın en sevdiği restoran Casa Bonita'yı sardı.
YEPYENİ BİR HİKÂYE – Trey Parker ve Matt Stone'dan bir başka özgün macerada yeni bölgeler keşfedin ve yeni düşmanlarla savaşın.
YENİ BİR ARKADAŞ - Vamp Kids ile savaşmak için bir Goth'tan daha iyi kim olabilir? Henrietta Biggle'ın yardımını alın ve gizli güçlerini kullanın.
YENİ BİR SINIF - Karanlıkla savaşmak için yüzünüzü karanlığa dönün. Üç yeni güce ve yeni bir süper yeteneğe sahip yeni Netherborn sınıfını kullanın.