Złota Edycja
W skład Złotej Edycji wchodzi gra i przepustka sezonowa (nowe przygody, kumple i dodatkowe przedmioty – na przykład pakiet „Relikwie Zaronu – stroje i dodatki z gry Kijek Prawdy”.
Przemierzaj ulice nękanego przestępczością miasteczka South Park razem z Szopem i Przyjaciółmi – oddaną grupą bohaterów stworzoną przez Erica Cartmana, znanego także jako Szop. Dołącz do Mysteriona, Narzędnika, Człowieka Latawca i wielu innych, aby walczyć z siłami zła, podczas gdy Coon będzie dokładał starań, by jego zespół superbohaterów zyskał podziw i uwielbienie na wieki.