Personalização de personagens inclusiva
Discover the events occurring the day before South Park: The Fractured but Whole. From the creators of South Park, Trey Parker and Matt Stone, comes an epic quest to become… cool.
The Gold Edition includes the full game and the Season Pass (new adventures, new buddies and additional items including the "Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks" pack.
Delve into the crime-ridden underbelly of South Park with Coon and Friends, this dedicated group of crime fighters formed by Eric Cartman. Join Mysterion, Toolshed, Human Kite and a host of others to battle the forces of evil while Coon strives to make his team the most beloved superheroes in history.