Gold Sürüm
Gold Sürüm, tam oyunu ve Sezon Biletini (yeni maceralar, yeni arkadaşlar ve "Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks" paketi dahil olmak üzere yeni ögeler) içerir.
Eric Cartman'ın oluşturduğu özel suç savaşçıları grubu Coon ve Arkadaşları ile, South Park'ın suç dolu tekinsiz mahallelerine dalın. Coon, ekibini tarihin en sevilen süper kahramanları haline getirmeye çalışırken kötülüğün güçleriyle savaşan Mysterion, Toolshed, Human Kite ve birçok başka kahramana katılın.