Sezon Bileti
Sezon Bileti, yeni maceralara, yeni arkadaşlara ve Stick of Truth için yapılan destansı savaşı anmak üzere "Relics of Zaron – Stick of Truth Costumes and Perks" paketi de dahil olmak üzere ek ögelere erişebilmenizi sağlar.