En styring, der er nem at forstå
In this new opus, from the creators of South Park, assume the role of the New Kid and join Stan, Kyle, Kenny and Cartman in a hilarious and outrageous RPG adventure.
Delve into the crime-ridden underbelly of South Park with Coon and Friends, this dedicated group of crime fighters formed by Eric Cartman, also known as The Coon. Join Mysterion, Toolshed, Human Kite and a host of others to battle the forces of evil while Coon strives to make his team the most beloved superheroes in history.