Znajdź zaginiony Kijek Prawdy i zajmij miejsce u boku Stana, Kyle'a, Cartmana i Kenny'ego w przezabawnej i łamiącej tabu przygodzie RPG.
Poznaj niepowtarzalne poczucie humoru w grze wideo napisanej i udźwiękowionej przez Treya Parkera i Matta Stone'a.
Dzięki miliardowi (z grubsza licząc) kombinacji postaci i strojów stworzysz swoją własną wersję South Park.