Space Adventure Cobra - The Awakening
Wciel się w postać kosmicznego pirata Cobry w grze akcji z elementami platformowymi, będącej adaptacją słynnego serialu anime. Wraz z Lady Armaroid, Twoją wierną towarzyszką, i uzbrojony w kultowy Psychogun, musisz uporać się z tajemniczym zagrożeniem wiszącym nad całym wszechświatem.
Podróżuj z planety na planetę, aby uratować trzy tajemnicze siostry, których los jest powiązany z bajecznym skarbem poszukiwanym przez Gildię Piratów.
Będziesz musiał sprytnie używać broni i gadżetów Cobry, aby pokonać wrogów i ukończyć pełne przeszkód i pułapek poziomy, które nie będą łatwym łupem dla naszego kosmicznego łotrzyka.
Space Adventure Cobra – The Awakening to pierwsza adaptacja gry wideo Cobra na nowoczesnych platformach. Obejmuje ona pierwsze 12 odcinków słynnego serialu anime i pozostaje wierna jego duchowi, skupiając się na momentach odwagi i humoru, które czynią go tak wyjątkowym.
Zanurz się w tym niesamowitym świecie kosmicznej opery science-fiction, rozpoczynając swoją przygodę jako groźny, charyzmatyczny bohater. W trakcie tej epickiej podróży spotkasz na swojej drodze barwne postacie, takie jak Królewskie Siostry i przerażającego Crystal Bowiego – przeciwnika Cobry.
Odwiedź wiele egzotycznych planet na poziomach wypełnionych pułapkami, które wystawią Twoje umiejętności na próbę. Dzięki nadludzkim zdolnościom Cobry będziesz musiał nieustannie biegać, skakać i wspinać się, a także upewnić się, że wykorzystasz wszystkie dostępne środki, aby pokonać wrogów.
Cobra wyposażony jest w swoje kultowe bronie, takie jak niesamowity Psychogun i Colt Python 77, które zniszczą depczących ci po piętach wrogów, a także jego słynne gadżety, takie jak cygaro i hak. Aby pokonać potężnych bossów stających ci na drodze, będziesz potrzebować całego swojego arsenału.
Odkryj tryb fabularny, wybierając spośród 3 poziomów trudności. Weterani gatunku mogą podjąć wyzwanie godne ich umiejętności, a ci, którzy po prostu chcą cieszyć się historią, mogą grać bez większych przeszkód. Możesz także spróbować uciec przed wrogami w trybie współpracy dla dwóch graczy.