Space Adventure Cobra - The Awakening
Ünlü bir anime dizisinden uyarlanan aksiyon platform oyununda uzay korsanı Cobra olarak oynayın. Sadık ortağınız Leydi Armaroid ve ikonik Psychogun ile tüm evreni tehdit eden gizemli bir tehdidi çözmelisiniz.
Düşmanlarınızı yenmek ve hem engel hem de tuzaklarla dolu seviyeleri tamamlamak için Cobra’nın silah ve aletlerini kurnazca kullanmanız gerekecek ve bunun uzay haydudumuz için çocuk oyuncağı olmayacağından da emin olabilirsiniz.
Space Adventure Cobra – The Awakening, Cobra’nın modern platformlardaki ilk video oyunu uyarlaması. Bu oyun, diziyi bu kadar özel yapan cesaret ve komedi anlarının özüne sadık bir şekilde ünlü anime dizisinin ilk 12 bölümünü ele alıyor.
Korku salan ve karizmatik bir kahraman olarak atıldığınız macerada kendinizi bu harika Bilim Kurgu Uzay Operası dünyasına kaptırın. Bu destansı yolculuk boyunca Royal Sisters ve Cobra’nın baş düşmanı korkunç Crystal Bowie gibi renkli karakterlerle karşılaşacaksınız.
Becerilerinizi sonuna kadar sınayacak tuzaklarla dolu seviyelerde çeşitli egzotik gezegenleri ziyaret edin. Cobra’nın insan üstü yetenekleriyle hiç durmadan koşmanız, zıplamanız ve tırmanmanız ve ayrıca düşmanlarınızın icabına bakmak için elinizdeki her şeyi kullandığınızdan da emin olmanız gerekecek.
Hareket ederken düşmanlarınızı yok etmek için Cobra’nın harika Psychogun’ı ve Colt Python 77’si gibi ikonik silahlarının yanı sıra puro ve çengel gibi ünlü aletlerde ustalaşın. Yolunuza çıkan güçlü baş düşmanları yenmek için tüm cephaneliğinizi kullanmanız gerekecek.
Türün tecrübelilerinin kendi becerilerine yaraşır bir mücadeleye atılabilmesine veya sadece hikâyeden keyif almak isteyenlerin çok büyük engellerle karşılaşmadan oynamasına olanak sağlayan 3 zorluk seviyesinden birini seçerek hikâye modunu keşfedin. Aynı zamanda 2 oyunculu eşli modda düşmanlarınızdan kaçmayı deneyebilirsiniz.