Space Savory
Not far in a galaxy... A diner with questionable hygiene, bubbling with dark secrets and darker humor, in the middle of cosmic nothingness. Welcome to Space Savory. Don’t be fooled by appearances, the best flavor in the universe is cooked right here.
Our tale begins with an astronaut on one of Earth’s earliest space missions crash-landing on an unknown planet.
Each alien carries unique ingredients inside them — essential for preparing the meals, desserts, and drinks we sell.
– This way, we capture customers who carry the ingredients we need — and earn money for the fuel.
But steer clear of galactic pirates — their sense of humor is non-existent, and they only care about your money.
– If you spot one of the galaxy’s most wanted alien criminals, call the space police!
It’s a test of ethics, an inventory management thriller, and a culinary game show — all in one.