Space Savory
Każdy kosmita ma w sobie unikalne składniki, niezbędne do przygotowania posiłków, deserów i napojów, które sprzedajemy.
– W ten sposób gracz pozyskuje klientów i zawarte w nich niezbędne składniki... i zarabia na paliwo.
Nawiąż kontakt z różnorodnymi, wyjątkowymi klientami, prowadź interesujące rozmowy i podejmuj trudne decyzje.
– Jeśli natkniesz się na najbardziej poszukiwanych przestępców w galaktyce, wezwij policję kosmiczną!
– Tak, w kosmosie też jest policja. Tylko ostrożnie! (Tak między nami... policjanci biorą łapówki).