Space Will
Sixty basic cores, hundreds of base station equipment, and thousands of chips, you can freely cooperate and shoot through the dual-angle joystick operation in a survival Roguelike game! Explore the sci-fi space and build your strongest battleship!
Each "core" or "unit" has a maximum of 4 interfaces. When the interfaces are used up, you cannot equip more parts, but you can also infinitely increase the number of your interfaces!