Spacebase Startopia — Extended Edition
SPACEBASE STARTOPIA urzeka oryginalną mieszanką strategii ekonomicznej, budowy imperium oraz klasycznych walk RTS, a wszystko to podane jest ze sporą dawką humoru. Oprócz niełatwej kampanii dla jednego gracza i wszechstronnego trybu potyczki istnieją tu także wieloosobowe tryby rywalizacji i kooperacji dla maksymalnie czterech graczy.
Extended Edition zawiera specjalny kapelusz kosmity, ozdobne rzeźby przedstawiające rasy kosmitów i skórki droidów rozmytków (Fuzzy) oraz robotów śmieciowych (Garbage Bots). Ścieżka dźwiękowa również w zestawie.