Spacebase Startopia - Extended Edition
SPACEBASE STARTOPIA klasik RTS savaşları ve eğlenceli mizahının yanında ekonomi simülasyonu ve imparatorluk inşa etme stratejisi karışımından oluşan orijinal formülüyle oynayanları büyülüyor.
Üstelik, üç Uzay İstasyonu Güvertesini (Space Station Deck) yönetmek, sekiz Uzaylı ırkını misafir etmek ve İstasyonu istilacı düşmanlara karşı savunmak yeterince zorlu bir mücadele değilmiş gibi dinamik yapay zekâ hikâye anlatıcısı da olayları sözünü sakınmadan tatlı ama sivri dilli bir tavırla yorumlayacak.
Extended Edition özel bir uzaylı şapkası, uzaylı ırklarını temsil eden dekoratif heykeller ve Fuzzy droidler ile Garbage Botlar için görünümler içerir. Ayrıca oyun müzikleri de dâhildir.