Spacebase Startopia
SPACEBASE STARTOPIA klasik RTS savaşları ile ekonomi simülasyonu ve imparatorluk inşa etme stratejisi karışımından oluşan orijinal formülüyle oynayanları büyülüyor. Tek oyunculu Hikâye (Campaign) ve Çarpışma (Skirmish) moduna ek olarak en fazla dört oyuncuyla oynanabilen rekabetçi ve eşli çok oyunculu oyun modu da bulunuyor. Üstelik, 3 Uzay İstasyonu Güvertesini (Space Station Deck) yönetmek, sekiz Uzaylı ırkını misafir etmek ve İstasyonu istilacılara karşı savunmak yeterince zorlu bir mücadele değilmiş gibi dinamik yapay zekâ hikâye anlatıcısı da olayları sözünü sakınmadan yorumlayacak. Oyun üzerindeki çalışmalar hâlâ devam ediyor. Zaman içinde değişmesi, değişmemesi veya nihai ürün olarak yayınlanıp yayınlanmaması mümkündür. Yalnızca tamamlanmamış oyunun mevcut durumuyla ilgili bir endişen yoksa satın almalısın.