Space Battle: DEMO
The demo content will be time-bound and some of the exploration functionalities will be locked.
Defend the galaxy in Space Battle, the last bastion against the imperial attack!
In this thrilling game of strategy and action, you take command of a spacecraft at the edge of the known galaxy, facing waves of enemy attacks in a desperate fight for survival. Each round is a race against time: destroy enemy stations before their fleets converge and launch a full-scale assault on your ship.
Round-Based Gameplay:Each round challenges you to balance defense and offense. Plan your strategy and execute your best plan to survive.
Upgrade System: Utilize mineral resources from nearby asteroids to power up your ship and spacecraft fleet. Each upgrade is crucial to tipping the scales in your favor.
Space Exploration: Navigate the reaches of space in search of precious minerals. Each expedition offers the chance to strengthen your ship and discover forgotten technologies.
Space Battle not only tests your strategic skills but also your ability to make quick decisions under pressure. Are you ready to take up the challenge and defend your ship against the relentless forces of the empire?
The EPIC GAMES version will contain the additional content of the version available on Steam.