Space Battle: DEMO
Obronić galaktykę w Bitwie Kosmicznej, ostatnim bastionie przeciwko imperialnemu atakowi!
W tej ekscytującej grze strategicznej i akcji, przejmujesz kontrolę nad statkiem kosmicznym na krańcu znanej galaktyki, stawiając czoła falom ataków wroga w desperackiej walce o przetrwanie. Każda runda to wyścig z czasem: zniszcz stacje wroga, zanim ich floty zbiegną się i rozpoczną pełnoskalowy atak na twoją jednostkę.
Rozgrywka oparta na rundach: Każda runda stawia przed tobą wyzwanie w utrzymaniu równowagi między obroną a atakiem. Zaplanuj swoją strategię i wykonaj najlepszy plan, aby przetrwać.
System ulepszeń: Wykorzystaj zasoby mineralne z pobliskich asteroid, aby wzmocnić swój statek kosmiczny i flotę. Każde ulepszenie jest kluczowe, aby przechylić szalę na swoją korzyść.
Wersja EPIC GAMES będzie zawierać dodatkowe treści dostępne w wersji na platformie Steam.