Spacelines from the Far Out
Spacelines from the Far Out to gra typu „roguelike” o liniach lotniczych w kosmosie polegająca na zarządzaniu w trybie współpracy, wraz ze statkami kosmicznymi do odblokowania, ulepszeniami, postaciami i opcjami personalizacji, losowo generowanymi wyzwaniami, wycieczkami, trasami oraz z dobrą porcją kosmicznego jazzu z lat 60.!
Podróż nigdy nie jest taka sama, dzięki naszemu potężnemu systemowi Trip Generator, który tworzy nowe kampanie z unikalnymi trasami, miejscami docelowymi, zagrożeniami w kosmosie, sytuacjami awaryjnymi na statku i wydarzeniami z pasażerami.
Ponadto nasz system równoważący grę Game Director AI monitoruje postępy i wydajność graczy w podróżach, dynamicznie i w czasie rzeczywistym kontrolując wydarzenia w grze, umożliwiając bezproblemowe przejście z trybu jednoosobowego do trybu wieloosobowego!
Każdy z Twoich pasażerów posiada niezależną sztuczną inteligencję, wraz z własnymi potrzebami i zachowaniami, dynamicznie reagując na otoczenie i działania graczy.
Pamiętaj, że jeśli nie spodobają im się Twoje usługi, możesz liczyć na wizytę przerażającego inspektora, który będzie szukał naruszeń bezpieczeństwa i higieny, aby zamknąć Twoją kosmiczną linię lotniczą!
Od steru po silniki, każdy z 15 systemów Twojego statku można ulepszyć, aby stworzyć idealną podróż kosmiczną.
Możesz rozwinąć i stworzyć własną luksusową flotę gwiezdną dzięki szerokiemu wyboru statków do odblokowania!
Po pomyślnym ukończeniu lotów znajdziesz zagubione paczki z wieloma elementami do odblokowania dla Twojej firmy: od personalizowanych elementów linii (np. logo czy kolorowe schematy) po skórki dla statków i nowe rasy grywalnych postaci!