Spacelines from the Far Out
Gemini galakside uçurmak yeterince zor, ancak konu yabani uzaylı yolculara yemek hizmeti vermeye geldiğinde işler iyice zıvanadan çıkıyor. Coffeenauts'un geliştirdiği bu çılgın, sürekli değişen eşli maceradaki mürettebat olarak birlikte oynamak için çevrimiçi arkadaşlarına katıl.
Bol bol 60'lar uzay çağı havası ve caz müzik ile açılabilir uzaygemileri, yükseltmeler, karakterler ve özelleştirmeler, rastgele bir şekilde yaratılan mücadeleler, yolculuklar ve güzergâhlar içeren Spacelines from the Far Out, uzaydaki havalimanları hakkında "rougelike benzeri" eşli bir yönetim oyunudur.
Eşsiz rota, istikamet, uzay tehlikeleri, gemi problemleri ve yolcu etkinlikleri ile yepyeni maceralar oluşturan kudretli Trip Generator ile aynı yolculuğu tekrarlamayın.
Bunun yanında oyun dengeleme sistemimiz Game Director AI, yolculuklarda oyuncunun ilerlemesini ve performansını takip eder ve tek oyunculudan çok oyunculuya sorunsuz bir geçiş sağlamak için oyun etkinliklerini gerçek zamanlı bir şekilde dinamik olarak kontrol eder.
Oyuncunun eylemleriyle ortama dinamik olarak tepki vererek kendi ihtiyaçları ve davranış şekilleri ile yolcularının hepsi bağımsız birer yapay zekadır.
Mükemmel uzay aracını oluşturmak için dümeninden motoruna her geminin 15 farklı sistemi yükseltilebilir.
Açılabilir bir sürü gemiyle kendi lüks yıldız filonu oluşturabilecek ve genişletebileceksin.
Uçuşları başarılı bir şekilde tamamlayarak şirketin için bir sürü açılabilir malzeme içeren kayıp paket bulacaksın. Bu açılabilir malzemeler, logo ve renk düzeni gibi uzay hattı özelleştirmelerinden gemilerin için kaplamaları ve oynanabilir yeni karakter türlerini içeriyor!