Spaceman Defender
Bu yüksek tempolu 80'ler tarzı modern yeniden yapımda, Spaceman Adamlarını kaçırılmaktan korurken, dalgalar halinde gelen Uzaylı Düşmanları ve UFO'ları havaya uçurarak ilerle.