Spectra
Spectra AI er kulminationen på alt bygget hos Biohazard Corp. Det er en fuldt integreret AI-suite og Model Context Protocol (MCP) Server, der kører udelukkende på din lokale maskine. Tal, tænk, svar og animer – alt sammen inde i Unreal Engine 5.
Oplev ægte interaktion i realtid. Spectra har en MetaHuman-avatar med indbygget tale-til-tekst (STT) og tekst-til-tale (TTS). Tal naturligt med Valentina, og se, hvordan hun reagerer med læbesynkronisering i realtid og dynamiske udtryk, hvilket bringer dine lokale Vision LLM'er (Gemma 4, Llama, Qwen) til live.
Bygget til fremtiden for GameDev. Spectra er en robust MCP-server udstyret med avanceret værktøj til at oprette forbindelse til eksterne agenter og automatiseringer. Den har en sømløs JavaScript til C++ WebBrowser-bro og en komplet kommunikationsradio-DSP-kæde med statiske, EQ og transmissionseffekter.
Når det er tid til at tage en pause, har Spectra dig dækket. Start med retro-inspirerede 3D-arkadespil som Tetro 3D, eller læn dig tilbage med den indbyggede musikafspiller. Alt styret gennem en fantastisk, meget responsiv neon-cyberpunk-grænseflade.