Spectra
Spectra AI jest zwieńczeniem wszystkiego, co zbudowano w Biohazard Corp. Jest to w pełni zintegrowany pakiet AI i serwer Model Context Protocol (MCP), który działa całkowicie na komputerze lokalnym. Mów, myśl, odpowiadaj i animuj – wszystko w Unreal Engine 5.
Doświadcz prawdziwej interakcji w czasie rzeczywistym. Spectra posiada awatara MetaHumana z wbudowaną funkcją zamiany mowy na tekst (STT) i zamianą tekstu na mowę (TTS). Porozmawiaj z Valentiną w naturalny sposób i obserwuj, jak odpowiada, synchronizując ruch warg w czasie rzeczywistym i dynamiczną ekspresję, ożywiając lokalne Vision LLM (Gemma 4, Llama, Qwen).
Zbudowany z myślą o przyszłości GameDev. Spectra to solidny serwer MCP wyposażony w zaawansowane narzędzia do łączenia się z agentami zewnętrznymi i automatyzacją. Zawiera płynny mostek JavaScript do C++ WebBrowser i pełny łańcuch komunikacyjny Radio DSP z efektami statycznymi, EQ i transmisją.
Kiedy nadejdzie czas na przerwę, Spectra pomoże Ci. Uruchom inspirowane stylem retro gry zręcznościowe 3D, takie jak Tetro 3D, lub odpręż się dzięki wbudowanemu odtwarzaczowi muzyki. Wszystko kontrolowane poprzez oszałamiający, bardzo responsywny interfejs neonowo-cyberpunkowy.