Co obejmuje wczesny dostęp?
Zaawansowany czat AI: rozmawiaj z lokalnymi modelami językowymi całkowicie offline lub opcjonalnie połącz się z błyskawicznym interfejsem API Groq za darmo.
Inteligencja modułowa: przynieś własną inteligencję! Możesz załadować do systemu własne niestandardowe GGUF LLM.
Pełny potok głosowy: rozmawiaj bezpośrednio ze Spectrą za pomocą mikrofonu ze zintegrowaną funkcją zamiany mowy na tekst (STT).
Neuronowa synteza głosu: Spectra odpowiada za pomocą zintegrowanej funkcji zamiany tekstu na mowę (TTS) przypominającej człowieka. Udostępniamy także narzędzie Narrator z wieloma głosami.
Spectra Music Core: słuchaj wysokiej jakości dźwięku podczas pracy lub zabawy, obejmującego 45 gatunków i ponad 1 milion utworów.
Arcade Hub: Zrób sobie przerwę, korzystając z w pełni grywalnych gier zręcznościowych 3D z lokalnymi najlepszymi wynikami. Obecnie zawiera Tetro 3D, a więcej gier jest w fazie aktywnego rozwoju!
Ponieważ Spectra uruchamia modele lokalnie za pośrednictwem pliku llama.cpp, Twoje wymagania zależą całkowicie od wybranego modelu. Aby uzyskać podstawową funkcjonalność modelu 8B (np. Llama 3 8B), potrzebne będzie co najmniej 8–12 GB pamięci VRAM. W przypadku wysoce skalowalnych modeli 70B+ będziesz potrzebować wysokiej klasy sprzętu z wieloma procesorami graficznymi lub ogromnych ilości zunifikowanej pamięci systemowej.
Tak! Modułowa konstrukcja Spectry umożliwia zaawansowanym użytkownikom wymianę własnych, zgodnych z formatem GGUF modeli wielkojęzycznych, co pozwala dostosować inteligencję i osobowość systemu do konkretnych potrzeb.
Tak! Musisz jednak przestrzegać określonych licencji modeli, które chcesz uruchomić (np. licencja Meta's Llama, licencja Mistral). Spectra zapewnia silnik; zapewniasz mózgi.
Aby uzyskać absolutnie najlepszą wydajność i szybkość wnioskowania na procesorach graficznych Nvidia, zdecydowanie zalecamy zainstalowanie zestawu narzędzi CUDA. Spectra działa bezbłędnie na CUDA 13.2 i jest w pełni kompatybilna wstecz z poprzednimi wersjami CUDA.