Spellbreak - 10.000 (+3.500 Bonus) Altın
Spellbreak'te harcayabileceğin oyun içi para birimi olan 13.500 Spellbreak Altını satın al. Kıyafetler, Eserler, İfadeler ve daha fazlası gibi yeni özelleştirme eşyalarını satın almak için bu Altını kullan!