Spellbreak - 1.000 Altın
Spellbreak'te harcayabileceğin oyun içi para birimi olan 1.000 Spellbreak Altını satın al. Kıyafetler, Eserler, İfadeler ve daha fazlası gibi yeni özelleştirme eşyalarını satın almak için bu Altını kullan!