Spellbreak - Aerialist Pack
Spellbreak, içindeki savaş büyücüsünü serbest bırakacağın, çok oyunculu aksiyon-büyü yapma oyunudur. Elementlerle büyü yapmada kendi oyun tarzınla ustalaş ve güçlü büyü kombinasyonları kullanarak Hollow Lands'teki diğer oyunculara karşı üstünlük kur.