Spellbreak - Crackshot Chapter Pack
One shot from victory. This pack includes: 13,500 Gold (10,000 + 3,500 Bonus Gold)
A strange and powerful threat has awakened in Chapter 3: The Wardens! Outmaneuver your foes using the revamped movement system, explore transformed Dominions across the Hollow Lands, and battle an invasion of ancient automatons imperiling all of existence.