Spellbreak — Pakiet „Crackshot Chapter Pack”
W Rozdziale 3: The Wardens pojawiło się dziwne i potężne zagrożenie! Przechytrz wrogów przy pomocy udoskonalonego systemu ruchu, eksploruj przekształcone dominia Hollow Lands i odeprzyj inwazję starożytnych maszyn zagrażających wszelkiemu życiu.