Spellbreak - Elemental Chapter Pack
Chapter 3: The Wardens tuhaf olduğu kadar güçlü bir tehdidin uyanışına sahne oluyor! Yenilenen hareket sistemiyle düşmanlarına karşı üstünlük sağla, Hollow Lands boyunca dönüşüme uğramış Dominion'ları keşfet ve tüm varoluşu tehlikeye atan kadim makinelerin istilasına karşı savaş.