FAQ
We’re an incredibly active development team and there are many ways to keep up to date with what we’re working on. Join our Discord (Wird in einem neuen Tab geöffnet), and follow us on Twitter (Wird in einem neuen Tab geöffnet), Instagram (Wird in einem neuen Tab geöffnet), Youtube (Wird in einem neuen Tab geöffnet), Reddit (Wird in einem neuen Tab geöffnet), and Facebook (Wird in einem neuen Tab geöffnet). You’ll be the first to know what’s coming by joining the community.