FAQ
We’re an incredibly active development team and there are many ways to keep up to date with what we’re working on. Join our Discord (Se abre en una pestaña nueva), and follow us on Twitter (Se abre en una pestaña nueva), Instagram (Se abre en una pestaña nueva), Youtube (Se abre en una pestaña nueva), Reddit (Se abre en una pestaña nueva), and Facebook (Se abre en una pestaña nueva). You’ll be the first to know what’s coming by joining the community.