FAQ
Absolutely! You can stream or make content featuring Spellbreak whenever you would like to. Be sure to apply for the Spellbreak Creator Support Program (Otwiera się w nowej zakładce) on the Spellbreak website and visit the official Spellbreak Discord Server (Otwiera się w nowej zakładce) to meet other creators and our team!
We’re an incredibly active development team and there are many ways to keep up to date with what we’re working on. Join our Discord (Otwiera się w nowej zakładce), and follow us on Twitter (Otwiera się w nowej zakładce), Instagram (Otwiera się w nowej zakładce), Youtube (Otwiera się w nowej zakładce), Reddit (Otwiera się w nowej zakładce), and Facebook (Otwiera się w nowej zakładce). You’ll be the first to know what’s coming by joining the community.
If you have additional questions, our support page (Otwiera się w nowej zakładce) includes a more in-depth FAQ and a means to contact us or report bugs. Feedback and questions are highly encouraged on our Discord server (Otwiera się w nowej zakładce).