FAQ
We’re an incredibly active development team and there are many ways to keep up to date with what we’re working on. Join our Discord (Abre em uma nova aba), and follow us on Twitter (Abre em uma nova aba), Instagram (Abre em uma nova aba), Youtube (Abre em uma nova aba), Reddit (Abre em uma nova aba), and Facebook (Abre em uma nova aba). You’ll be the first to know what’s coming by joining the community.