Spellbreak — Rogue Pack
Spellbreak to wieloosobowa gra akcji z rzucaniem zaklęć, w której wyzwolisz swojego wewnętrznego maga bitewnego. Opanuj magię żywiołów, wybierając moc odpowiednią dla swojego stylu gry, i miotaj potężnymi kombinacjami zaklęć, by zdominować innych graczy w krainie Hollow Lands.