Spellfarers
Farm, fish, craft, and cast spells with your friends in this idyllic, magical multiplayer farming sim.
Play as a Witch sent to investigate the disappearance of a fellow magical researcher, who was lost while exploring the nearby Wilds. Uncover the secrets hidden in the mysterious spellbook she left behind. Befriend the local townsfolk of Wenngrove, learn their trades and their stories, and make a beautiful home alongside your trusty Familiar.
The Homestead is your own space to customize and grow ingredients for your spells. Farm, craft and build furniture to make your hut into a home. Or maybe cook a big meal and have your friends over for a grand party - which may or may not include witchcraft!
Customize your character and display your bewitching personality in Spellfarers. Learn new patterns and recipes to sew yourself a new outfit. Meet new friends along the way, create a coven, and work together to forage and discover all of what Wenngrove has to offer.
Many hands make light work! Teaming up with other witches can make for easier foraging and stronger spells. Whether you prefer to gather together, or go solo, Wenngrove will always welcome you.