Conjurer Pack
Unlock the secrets of magic with this pack of 6,000 Shards! Shards are our in-game currency which you can use to cast spells, or buy reagents and rare items.
Unlock the secrets of magic with this pack of 6,000 Shards! Shards are our in-game currency which you can use to cast spells, buy reagents for your spells and crafts, or buy exclusive items such as unique outfits and furniture.