Hedge Witch Pack
Explore more spells with this pack of 2,500 Shards! Shards are our in-game currency which you can use to cast spells, or buy reagents and rare items.
Explore more spells with this pack of 2,500 Shards! Shards are our in-game currency which you can use to cast spells, buy reagents for your spells and crafts, or buy exclusive items such as unique outfits and furniture.