Midas Elixir
Enrich your community with every step you take when you use this elixir! Make gold that other Witches can pick up appear behind you as you walk.
Enrich your community with every step you take when you use this elixir! Make gold that other Witches can pick up appear behind you as you walk. You are not able to pick up this gold yourself, but you can share the prosperity with the whole community!