SpellForce 3: Fallen God
Your dwindling, nomadic tribe of trolls has just one goal: survival. Plagued by vicious poachers for your precious tusks and weakened by disease, hope is almost lost - until an enigmatic Elven stranger offers you, the young chieftain Akrog, a path to salvation: you must resurrect a fallen god.