SpellForce 3: Fallen God
Twoje zmniejszające się, wędrowne plemię trolli ma tylko jeden cel: przetrwanie. Jest jednak nękane przez bezwzględnych kłusowników polujących na cenne kły i osłabiane przez choroby, więc niemalże straciło nadzieję. Przywraca ją tajemniczy elf, który podsuwa Tobie, młodemu wodzowi Akrogowi, drogę do ocalenia — poprzez wskrzeszenie zmarłego boga.