SpellForce 3: Fallen God
Küçük, göçebe troll kabilenin yalnızca bir amacı var: Hayatta kalmak. Elindeki değerli fildişlerinin peşine düşen korkunç kaçak avcılarla başın beladayken ve hastalıktan kırılırken umudun tükenmek üzereydi. Tam o sırada esrarengiz yabancı bir Elf, genç kabile reisi Akrog olarak sana bir kurtuluş yolu sundu: Ölen bir tanrıyı diriltmek.