SpellForce 3: Soul Harvest Digital Extras
The Digital Extras of SpellForce 3: Soul Harvest contain a PDF artbook and a soundtrack compilation featuring 17 atmospheric tracks composed by Grimlore Games inhouse composer Bastian Kieslinger in mp3 and flac format.
The Digital Extras of SpellForce 3: Soul Harvest contain a PDF artbook and a soundtrack compilation in mp3/flac format.
The artbook features a collection of beautiful art created by the Grimlore Games art team for SpellForce 3: Soul Harvest. Get a behind the scenes look on how your favorite art was transformed into a magic game moment.
Enjoy the music of SpellForce 3: Soul Harvest now on your favorite music player.