Cyfrowe dodatki do gry SpellForce 3: Soul Harvest
Cyfrowe dodatki do gry SpellForce 3: Soul Harvest zawierają album z grafikami w formacie PDF oraz ścieżkę dźwiękową z 17 klimatycznymi utworami skomponowanymi przez Bastiana Kieslingera z zespołu Grimlore Games. Utwory są dostępne w formatach mp3 oraz flac.
Cyfrowe dodatki do gry SpellForce 3: Soul Harvest zawierają album z grafikami w formacie PDF i ścieżkę dźwiękową w formacie mp3\/flac.
Album zawiera wiele pięknych grafik stworzonych przez artystów z zespołu Grimlore Games specjalnie na potrzeby gry SpellForce 3: Soul Harvest. Zobacz, jak wyglądały Twoje ulubione fragmenty gry na etapie projektowania.
Ciesz się muzyką ze SpellForce 3: Soul Harvest już teraz na ulubionym odtwarzaczu muzyki.