SpellForce 3: Soul Harvest Digital Extras
SpellForce 3: Soul Harvest Digital Extras, bir PDF çizim kitabı ve mp3\/flac formatında oyun müzikleri derlemesi içerir.
Bu çizim kitabında, Grimlore Games tasarım ekibinin SpellForce 3: Soul Harvest için oluşturduğu harika bir çizim koleksiyonu bulunur. Perde arkası görüntüleriyle en sevdiğin çizimlerin oyunda büyüleyici bir ana nasıl dönüştüğünü öğren.
En sevdiğin müzik çalardan SpellForce 3: Soul Harvest'in müziklerinin keyfini çıkar.