SpellForce 3: Versus Edition
SpellForce 3: Versus Edition pozwala graczom za darmo wkroczyć na pole bitwy Eo, aby sprawdzić swoje umiejętności gry w RTS w starciu z przeciwnikami sterowanymi przez SI, a nawet innymi ludzkimi graczami.
Możesz stanąć do walki z przeciwnikami sterowanymi przez SI w trybie potyczki lub rywalizować z innymi ludzkimi graczami SpellForce 3 w rankingowych i pozarankingowych meczach PvP.
Masz również możliwość przejścia scenariusza „Old Haalâyash”, który pokazuje, co starannie zaprojektowane kampanie dla pojedynczego gracza SpellForce 3 i niezależne rozszerzenia tej gry mają do zaoferowania.
Każda rasa ma własne zalety i cechy, więc musisz opracować strategię, która pozwoli Ci w pełni wykorzystać potencjał swoich wojowników i robotników. A ponieważ w każdej grze frakcje są przypisywane losowo, szybkie myślenie będzie kluczem do zwycięstwa.
To jedynie przedsmak zabawy i wyzwań, jakie czekają Cię w meczach RTS SpellForce 3. Pełna wersja SpellForce 3 i niezależne rozszerzenia Soul Harvest i Fallen God zapewnią Ci dostęp do całej zawartości PvP wraz z wszystkimi frakcjami i pełną kampanią.
Jeśli aspekt PvP gry przypadł Ci do gustu, oferujemy takze DLC „SpellForce 3: Versus Edition – Full PvP Upgrade”, które zapewnia graczom dostęp do całej zawartości PvP, w tym wszystkich 6 frakcji (orków, ludzi, elfów, mrocznych elfów, krasnoludów i trolli).
Uwaga: pełna zawartość dla pojedynczego gracza i kampania dostępne są wyłącznie dla posiadaczy SpellForce 3 i niezależnych rozszerzeń Soul Harvest i Fallen God.