SpellForce 3: Versus Edition
The SpellForce 3: Versus Edition sana Eo'nun savaş meydanlarına ücretsiz olarak girme şansını verir ve RTS yeteneklerini yapay zekâlı rakiplere ve hatta diğer insan oyunculara karşı test etme fırsatı sağlar.
Bir Skirmish savaşında yapay zekâlı düşmanlara karşı koymayı seçebilir veya SpellForce 3'ün hem Dereceli hem de Derecesiz PvP maçlarında gerçek oyunculara karşı savaşabilirsin.
Hepsine ek olarak aynı zamanda SpellForce 3'ün ve bağımsız genişletmelerinin sunduğu sayısız tek oyunculu hikâye modlarından biri olan tek oyunculu senaryo modu 'Old Haalâyash'ı deneyimleyebilirsin.
Her fraksiyonun kendine has güçlü yanları ve özellikleri var. Bu yüzden savaşçılarından ve işçilerinden en yüksek verimi almak için kendi stratejini geliştirmen gerekir. Her oynadığında fraksiyon rastgele seçildiği için zaferi garantilemenin yolu hızlı düşünmek.
Bu SpellForce 3'ün gerçek zamanlı stratejisinin sunduğu zorluğun ve eğlencenin yalnızca ufak bir kısmı. Daha fazlasını istiyorsan SpellForce 3 ve bağımsız genişletmeleri Soul Harvest ve Fallen God sayesinde tüm fraksiyonlara ve eksiksiz hikâye moduna erişebilecek, böylece eksiksiz bir PvP deneyimi yaşayabileceksin.
Eksiksiz bir Tek Oyunculu oyun ve hikâye deneyimi için SpellForce 3 ile ana oyunun bağımsız genişletmeleri olan Soul Harvest ve Fallen God genişletmelerine ihtiyacın olduğunu lütfen unutma.