SpellForce: Conquest of Eo – Demon Scourge
Coś przedarło się przez barierę oddzielającą świat Fiary od Królestwa Demonów. Po napływie demonów, które zostały uwolnione w wyniku nieznanego wydarzenia, Highmark znajduje się w rozsypce.
Trolle schodzą z gór, wypędzone z domów swoich przodków, i pustoszą miasta i osady Highmarku oraz ziemie krasnoludów.
Władcy demonów ustanowili swoje włości na oczach wszystkich, narzucając swoje okrutne rządy i wydobywając esencję ziemi dla swoich nikczemnych celów.
Alternatywnie odeprzyj rodzące się zagrożenie i zdobądź szacunek nie tylko mieszkańców królestwa, ale także innych magów. Cokolwiek wybierzesz, twoja droga będzie pełna niebezpieczeństw. Przetrwają tylko najsprytniejsi, najpotężniejsi i najzdolniejsi.
Kontroluj demony i twórz kulty, aby wysyłać sługi chętne do przyjęcia twoich demonicznych układów i infiltrowania wielkich miast w twoim imieniu. Przywołuj zdeprawowane duchy demonów zza Rzeki Dusz, dając im ciała do zamieszkania, aby mogły rosnąć w siłę. Następnie odrzuć ich truchła na bok, rozwijając demony w nowych żywicielach, aż stworzysz najpotężniejsze zastępy sługusów, lub zwiąż ich dusze w potężne artefakty, którymi będą mogły władać twoje armie. Demonologia oferuje szeroki wachlarz opcji dla tych, którzy są pozbawieni oporów, dodając ponad 25 nowych wież i rozszerzeń.
Nowa Szkoła Magii Okultyzmu oferująca 16 nowych zaklęć może wspomóc Demonologa w przywoływaniu i składaniu ofiar, ale może także wzmocnić moc innych klas magów, zapewniając im niszczycielskie klątwy i silne wiązania. Taka moc, jak zawsze, ma swoją cenę – ale może znajdziesz kogoś innego, kto ją zapłaci?
Dzięki 25 nowym jednostkom, w tym zupełnie nowej frakcji trolli, a także wielu potężnym demonom, naszemu magowi nie zabraknie nowych wrogów i sojuszników. Przeszło 30 nowych zdolności zapewnia ogromną różnorodność jednostkom, pomagając im stawić czoła ponad 120 nowym przygodom i misjom zawartym w tym DLC.
Nowy bohater troll, którego los jest spleciony z potężnym klanem trolli, a także osiem nowych lokacji czeka na graczy. Władcy demonów zadomowili się w świecie, zmieniając charakter kontrolowanych przez siebie regionów. Mogą stać się zarówno potężnymi sojusznikami, jak i straszliwymi wrogami.