SpellForce: Conquest of Eo - Children of Nor
Ale to nie wszystko – to DLC wprowadza także potężny nowy archetyp wytwarzania: astromantę. Jako astromanta opanujesz zaklętą sztukę wytwarzania gwiazdozbiorów. Zbieraj i nasycaj magiczne klejnoty kosmicznymi energiami, a następnie używaj ich do tworzenia misternych map gwiezdnych, które naginają siły losu do twojej woli. Te gwiezdne konstrukcje oferują potężne premie, zmieniają tkaninę świata i odblokowują ukryte prawdy, rozrzucone wśród gwiazd. Wysyłaj swoich patrzących w gwiazdy sługusów po całym królestwie, aby odkryć nowe gwiazdozbiory i użyć astralnych mocy, które ci one dadzą.
Mroczne elfy posiadają w sumie 8 nowych jednostek i wchodzą na scenę ze świeżymi opcjami taktycznymi, wykorzystaniem trucizn i przywoływaniem pomocników. Frakcja ta korzysta ze światła księżyca i wprowadza na pole bitwy potężnych jeźdźców raptorów, wiedźmy, mistrzów ostrzy i czarnoksiężników. Używa też specjalnych zdolności mapy, takich jak niesławni infiltratorzy.
Wśród tych opcji nowy mag kręgu tka cienie i podstępy w podboju: Wąż Zahaar zinfiltrował dwory i armie Fiary. Czy dasz mu się nabrać, czy zatriumfujesz w obliczu jego machinacji?
Nowa frakcja: mroczne elfy – działające w ukryciu, polegające na strategii i bezwzględne, dzieci zbuntowanego strażnika Nora chcą przejąć całą Fiarę.
Nowy archetyp: astromanta – wytwarzaj gwiazdozbiory i nasycaj magiczne klejnoty, aby wzmocnić swoje armie lub królestwo, a nawet manipulować przeznaczeniem.
Nowe przygody i wyzwania – odkrywaj nowe zadania. Pomóż dzieciom Nora lub broń Fiary przed ich spiskami.